pondělí 23. září 2013

MČR klasika '13 - kopci v Jeseníkách

Jak už jsem psal v minulém článku, ve kterém jsem hodnotil mistrovskou kvalifikaci na klasické trati, čekaly nás pořádné jesenické kopce.

Kvalifikoval jsem se sice "jen" do béčka, což ovšem na mě bylo tak akorát. S postupem podzimu se sice pořád víc rozbíhám, ale na áčkové finále by to ještě fyzicky nebylo.

Na doběhu kvalifikace - foto: Kade

Startoval jsem celkem brzo (38), takže jsem si v úvodní pasáži do osmé kontroly celkem užil šlapání trávy (někdy až po ramena!) a ostružin. Naštěstí se to celkem dalo obíhat, takže zas tak to nezpomalovalo.

Do závodu jsem vyrazil celkem s odhodláním (přeci jen se bojovalo o první družstvo), ale zároveň i opatrněji, protože jsem nechtěl moc chybovat. Bohužel na pasáži 8-10 kontrola přišla kombinace špatný náběh ke kontrole a dvakrát horší volba. To mě stálo tři minuty i mnohem lepší výsledek.

Nicméně od 10. kontroly už jsem za sebou viděl stíhajícího Martina Váňu a nějak mi přišly i ty síly, tak jsem po dlouhé době zařadil vyšší rychlostní stupeň. I z mezičasů je to celkem vidět, že mi to pěkně odsýpalo a rázem to byly časy (tedy krom dvou kontrol v závěrečném kopci) okolo desítky, zatímco předtím spíš okolo dvacítky.

Takže ačkoli jsem suma sumárum skončil v B-finále až na 20. místě, jsem se svými výkony díky tomuhle závěru hodně spokojený. A ať už družstvo vyjde nebo vyjde (moc dobře vím, jak si na tom stojím), jsem rád, že jsem do toho dal přes prázdniny i podzim všechno i přes to, že to hodně bolelo.


P.S. Mapy s postupy budou zítra navečer, ještě je musím ve škole naskenovat

Žádné komentáře: