pondělí 12. srpna 2013

Trénink a výběh Krkonoše

Trénink se s dalšími týdny vyvíjí celkem dobře. Postupně navyšuji objemy a tepovka už se mi taky začíná dostávat do normálnějších mezí. A tenhle týden už se konečně dostalo i na tréninky rychlosti, které mě vždycky nakopnou (i když je upřímně nemám rád).

S postupujícím tréninkem jsem tak přijal výzvu vydat se v neděli na výběh do Krkonoš. Věděl jsem, že to bude pěkný boj - zatím jsem se do nějaké extra vytrvalosti nedostal, natož v takových kopcích. Ale nakonec jsem to zvládl.

Naše výprava - foto: Boban (odkaz na komplet album)

Naše pětičlenná skupiny (já - Boban - Piškot - Filip - Zdeněk) vyrazila z Horních Míseček a víceméně pohromadě do nich i po víc než 130 minutách, 21 kilometrech a nějakých 800 výškových metrech zase doběhla. Šli jsme po trase Horní Mísečky - Medvědím - Vrbatka - Sněžné jámy (kolem Labské boudy), tj. přes 1490 nad mořem - Pramen Labe - Dvoračky - Horní Mísečky.

Vrbatka

Pohled od Sněžných jam


Byl to celkem záhul, zvlášť v celkem drsném stoupání na Sněžné jámy jsem toho měl plné zuby a chvilku musel přejít do chůze. Kluci mě teda pěkně proháněli a bolelo to nejen nahoru, ale i dolů (koleno a achilovka). Ale ve zdraví jsem to přežil a v závěru v rovinatých a seběhových pasážích zase chytil druhý dech. Paráda.

V seběhu směr Dvoračky

V seběhu směr Dvoračky

V seběhu směr Dvoračky

Takže dost dobrý trénink, který se rozhodně neztratí. Díky!

Před Labskou boudou

Žádné komentáře: