pátek 30. srpna 2013

Trénink před sezónou

Jak už jsem psal, po psychicky i fyzicky náročném začátku opětovného tréninku, se mi opět podařilo trochu se rozběhat. Samozřejmě to zdaleka není ideální, ale každým týdnem jsem na tom běžecky o kus líp, což je paráda. A ani si nepamatuju, kdy bych byl takhle na konci prázdnin motivovaný k dalšímu tréninku.

Už se tak těším i na podzimní závody. Původně jsem hodně zvažoval, jestli má cenu běhat na klasice elitu, ale poslední týdny mě přesvědčily, že nějak rozumně bych to mohl odběhnout - přeci jen, ani mi nepřijde fér se bez vážných důvodů hlásit na krátkou a na klasiku do jiné kategoei. Ačkoli na nějaké výkony by to asi chtělo pár dalších měsíců.

Takže hlavní pro mě budou štafety a družstva. S tímhle vědomím můžu ještě část září trénovat tvrději, než bych trénoval v situaci, kdy bych chtěl celou podzimní sezónu naplno odzávodit.

Každopádně jsem zvědavý, jak si povedu v lese oproti ostatním. A věřím, že to bude lepší než na jaře. Hlavně abych měl z toho mého výkonu trochu lepší pocity.

Teď o víkendu jedeme na krátké oddílové soustředění do terénů a na tratě z JWOCu a jeho doprovodných závodů - tedy těch v okolí Radvanic. To bude parádní zážitek, zvlášť v prostoru krátké trati. Na to se vážně těším, až zjistím, jestli tam taky budu točit s mapou jako ti nejlepší světoví junioři.

Žádné komentáře: