středa 31. července 2013

Konečně zase trénuju

Po nevydařeném jaru jsem si potřeboval dát trochu pauzu. Během juniorského mistrovství a jeho příprav i výletu na sever, jsem si od běhání celkem odpočinul (ačkoli proběhnout jsem se byl i tak), takže už jsem se celkem těšil, až zase nazuju běžecké boty.

První týden byla katastrofa - hrozná vedra jen přidala k pocitu nemohoucnosti. Tepovka ve vysokých číslech a tempo hlemýždí, měl jsem toho vždycky plné zuby i když jsem byl jen na kratší proběhnutí.

Včera už se to naštěstí trochu prolomilo a já si konečně běhání zase celkem užíval. Ještě že tak!

Uvidíme, jak se to bude vyvíjet dál. Na podzim jsou pro mě jasným vrcholem družstva a pokud by to nevypadalo, že se mi podaří aspoň rozumně natrénovat na klasiku, tak jsem připraven ji i v případě nutnosti obětovat a jít víc do rychlosti. Ale ještě se uvidí, jestli se to moje běhání vyvine k lepšímu či horšímu.

6 komentářů:

Shaby řekl(a)...

No nevim ty družstva, když tam nejede Eda...:(

Anonymní řekl(a)...

Kuba: Kdo bude mít pohřební náladu, tak běží třetí družstvo (když ho budou chtít)!!!

Anonymní řekl(a)...

Kdybyste už fakt nevěděli koho, tak se hlásím :-D:-D

Ondra

Anonymní řekl(a)...

Podle mě běhání ve vedru je vyloženě nezdravý:) Marťa

Anonymní řekl(a)...

Heppy: Místo toho odpadlíka Edy nasadíme Vrabce :)

Michal Jirásek řekl(a)...

:-D to jsou teda komentáře... Koukám, že budu muset trénovat dvojnásob :-)