pondělí 24. června 2013

MČR krátká trať '13

Po pár týdnech se opět vyrazilo směr Jeseníky - tentokrát nás ale do obce Kunčice, kde Severka Šumperk pořádala letošní mistrovství ČR na krátké trati, čekala výrazně kratší cesta. A terén to měl být zajímavý. Byť popravdě jsem teda nevěděl, co v tom prudkém svahu plném kupek půjde postavit za krátkou trať.

Rád jsem se tak nechal překvapit. A stálo to za to. Než se vrhnu na můj výkon, tak bych rád vyjádřil díky těm, kteří losovali startovky, protože jsem snad poprvé za moji závodní kariéru v dospělých a juniorech nestartoval na mistrovství na krátké v semifinále mezi prvními. A že to bylo hlavně v závěru trati znát, když se vyšlapaly pořádné cestičky!

Mapa ze sobotní kvalifikace s mými GPS-postupy

A semifinále se mi příjemně povedlo. Fyzička prostě stojí za prd (už jsem objednaný k lékaři a doufám, že za tím bude jen kombinace zranění/lenost, abych se mohl v létě vrhnout do pořádného tréninku), ale za to mapa mi dělala radost. Dostal jsem se do příjemného tempa a kontroly přede mnou vyskakovaly jedna za druhou. Jen delší postup jsem asi mohl zvolit jinak - krom něj paráda.

Padlo na mě první postupové místo do C-finále, ačkoli ani A-finále letos nebylo propastně daleko (rozhodoval především běh a případné velké chyby). Ale byl jsem rád, protože mě aspoň čekala příjemné krátká trať - 4 kilometry a 100 metrů převýšení.

Finále už se mi zdaleka tolik nepovedlo. Po tom, co se mi při navlékání ponožek překroutily tejpy, jsem se dostal do nepříjemného časového skluzu. Takže jsem přišel přesně na svůj startovní čas. A už se to se mnou asi vezlo. Škoda - ale i tak jsem si krásný terén užil.

Mapa C-finále s mými GPS-postupy

Celkově druhé velmi povedené závody po sobě, paráda. Terén mě příjemně překvapil, stejně jako stavba. V sobotu jsem to sice komentoval, že mě to hrozně bavilo, ale zároveň se mi to nelíbilo. Teď bych to asi vzal zpět - samozřejmě by šlo třeba přesunout start výš, ale ani hustníky nebyly zadarmo při náběhu přes hranu.

Jediný komentář snad k mapě v okolí 13. kontroly - kamenná pole byly ve skutečnosti výrazné kamenné hráze. Z mapy jsem tedy nic takového nečekal a myslím si, že tohle místo by si zasloužilo jiné pojetí. Jinak jsem byl ale s mapou spokojený - kupky i hustníky mi seděly (díky za tréninkovou mapku, kde jsem mohl zjistit, jak malý rozdíl je někdy v tom, co se tady mapuje jako hustník a co jako podrost).

Žádné komentáře: