neděle 2. června 2013

Béčka u Bohdalce

Mezi celostátními závody a učením jsem si řekl, že si malinko zpravím závodní chuť na béčkách v (až překvapivě) rovinatých vysočinských terénech u Žďáru nad Sázavou. Bohužel pocity opět nepříliš veselé, protože to pořád nějak neběhá.

V sobotu se začalo klasikou. Rozběhl jsem se hodně zostra a ještě na deváté kontrole držel přes první chybu patnáctou pozici. Pak jsem však začal tuhnout a dělat další chybky. Jakési tempo jsem udržel až do cíle, ale už to mělo pomalu náběh na křeče. Takže rozhodně nic o čem by se dalo mluvit jako o slušném běhu.

Mapa ze soboty z mými GPS-postupy (jinak mapa alespoň porostově nebyla úplně OK - všimněte si třeba červené linky v polovině postupu na 26. kontrolu - tam už byl podle mapy čistý les, v realitě středně zelený hustník)

Ani neděle nebyla úplně podle představ. Začátek opět ještě relativně povedený, ale pak se mi podařilo vyseknout několik chyb v mých "oblíbených" žluto-zelených plochách. Navíc ke konci už to bylo fyzicky zase až na hranu.

Mapa z neděle s mými GPS-postupy

Přestože jsem oba dny udělal relativně dost chyb, je jasné, že to byla bída hlavně běžecky. Že jsem kvůli zraněním neměl ideální zimní přípravu, vím, ale až takové ztráty na běhu bych nečekal. Nedá se nic dělat, jarní sezónu už nějak doklepu a přes léto to zkusím trochu dohnat.

Co se týče samotných závodů, tak mám celkem smíšené pocity. Taková až domácká atmosféra, ale s miniaturními nečitelnými sobotními popisy, bez komentování (aspoň jednou za chvilku by bylo fajn aspoň trochu shrnout výsledky) a s nezajímavými tratěmi.

Bohdalec style aneb bahna jsme si užili pořádně

Tratě ve stylu "vezmu kružítko a nasekám třicet stejně dlouhých postupů" za moc nestojí ani v zajímavějších terénech, než byly ty u Bohdalce. V jejich případě to byla opravdu nuda. Nemluvě o obtížnosti middlových kontrol typu větvení vodoteče, po které už člověk sto metrů běží. Myslím, že šlo vymyslet mnohem víc i v daném terénu.

Naštěstí počasí vyšlo, tak to aspoň bylo (v mém případě trochu umučené) pěkné proběhnutí.

Žádné komentáře: