pátek 14. června 2013

Akáda Stráž nad Nežárkou

Trochu netradičně mě v průběhu týdne čekaly závody - vyrazil jsem na akademické mistrovství ČR, které se konalo s centrem ve Stráži nad Nežárkou. Byla to pro mě první akáda a musím říct, že stála za to.

Na middlu - foto: Zhaly

Možná kvůli složité dopravě na místo letos prý dorazilo nejméně lidí v historii. A to byla určitě škoda, protože oba závody, které byly na programu, se konaly v suprových terénech z MEDu 2011. Ostatně tehdy při nich byla i béčka, na kterých jsem taky běžel.

Nejluxusnější middlová část - foto: Zhaly

Začalo se úterním middlem a musím říct, že to pro mě bylo jedno velké utrpení. Udělal jsem pěknou hromadu chyb a navíc fyzicky jsem sotva zvládal běžet. Kdyby to nebyl tak pěkný terén, tak bych to snad i zabalil. Prostě bída...

Úterní middle s mými GPS-postupy

Odpoledne přijela Bára a my si to zamířili na ubytování do Stráže nad Nežárkou. Musím říct, že tohle středisko spadající pod UK, bylo skutečně luxusní. A večer se stříhly i krátké pivní štafety.

Na středeční klasiku jsem vyrazil celkem s respektem. Nakonec se mi ale běželo celkem slušně. Chyb jsem sice taky vyrobil celkem dost (hlavně v "middlové" pasáži ve 2/3 trati), ale ještě jsem to ustál a doběhl na pěkném pátém místě. A to jsem byl dokonce na 16. kontrole ještě na medaili. I tak ale spokojenost - sice jsem ke konci už ztrácel i fyzicky, ale pořád jsem celkem běžel.

Středeční klasika s mými GPS-postupy

Moc pěkné, škoda že jen tak komorní, závody! Celému týmu pořadatelů patří velký dík.

Žádné komentáře: