pondělí 17. června 2013

Áčka Mezholezy

Na uplynulý víkend už se konečně usmálo počasí a červnové závody byly takové, jak se patří. V kombinaci tím plzeňská áčka pořádaná v úžasných terénech v okolí obce Mezholezy jasně aspirovala na nejlepší závody jarní sezóny.

Moje výkony pokračovaly v tendenci posledních týdnů, takže suma sumárum velká bída. Nicméně v lese to stálo tak za to, že jsem se ani jednou nenudil. I když to pěkně bolelo.

Během sobotní klasiky jsem vypil krásných 14 kelímků vody. A přestože úplné vedro nebylo, byl jsem rád, že jsem na postupu na 8. kontrolu našel jednu cizí občerstvovačku, na kterou jsem si pak rád lehce zaběhl cestou na dvanáctku.

Mapa sobotní klasiky H21E s mými GPS-postupy

Jedinou velkou chybu jsem vysekl na 4. kontrolu, kde jsem přeběhl do jiného kamenného pole. Trochu jsem na patnáctce neodhadl vzdálenost a podcenil dohledávku. Zbytek už jsem ztratil na běhu.

Neděle už tak mapově povedená nebyla. Tentokrát jsem se zasekl na 3. kontrole (špatně přečtená mapa) a doběhl mě Panchy. S ním jsem pak byl až do 19. kontroly, kdy jsem zvolil horší postup (předtím jsem se asi dvakrát lepší volbou kousek před Panchyho dostal) a ještě se na něm hloupě zamotal do hustníku.

Mapa nedělní krátké trati H21E s mými GPS-postupy

Takže výkony nic moc, ale stejně jsem rád, že jsem tenhle víkend na západ republiky vyrazil. Závody terénem i organizací parádní. V sobotní klasice bych třeba zařadil pár středně dlouhých postupů, ale to je věc názoru - a jinak se mi obě eliťácké trati moc líbily.

Žádné komentáře: