úterý 14. května 2013

ŽA Kramolín

První letošní áčka se odehrála v okolí přehrady Mohelno v lesích u obce Kramolín. Po soustředění ve Švédsku to byl pro mě trochu drsný návrat do českých luhů a hájů. A výsledkově se ne úplně zadařilo. Příčin asi bude víc - určitě i nepříliš tréninkově povedená zima.

Sobotní klasiku jsem rozběhl pocitově svižným tempem (ačkoli z mezičasů někam okolo třicítky), ale bohužel na sedmé kontrole jsem narazil na trochu middlovém postupu. Pak jsem malinko přidal, abych ztrátu dohnal, ale na pořadí se to moc neprojevilo. Přesto jsem pocitově vybíhal z rovinaté části v celkem dobré náladě.

Mapa s mými GPS postupy ze sobotní klasiky

I v závěrečné kopcovaté části jsem zpočátku běžel celkem v pohodě, ale na několika posledních postupech mi nakonec celkem došlo. A jak jsem odběhl poslední dvě kontroly ani sám nevím, protože v hlavě jsem měl totálně vykouřeno. Nakonec z toho byly podobné pocity jako na dlouhé noci na Tiomile. A 42. místo, tedy nic, čím bych se zrovna mohl chlubit.

V neděli jsem byl náležitě ztuhlý, ale před startem jsem si řekl, že musím aspoň úvodní rovinatou část odběhnout v pořádném závodním nasazení, abych dokázal vylepšit sobotní výsledek. Zvlášť na middlu, který není mojí silnou doménou.

V akci na nedělním middlu - foto: Kade
 
A skok přes potok při odběhu od kontroly - foto: Kade

Samozřejmě jsem se úplně nevyvaroval chyb, ale mimo ně jsem měl mezičasy někde v druhé desítce, což je slušné na to, v jaké jsem byl formě. A potvrzuje to, že mi podobné terény celkem jdou. V kopcích už to bylo přesně naopak - vysekl jsem pár dalších chyb a lepších mezičasů jsem dosáhl zase jen na rovinatějších postupech. Holt do kopců to letos extrémně netáhne, takže se k nim asi budu muset v tréninku zase vrátit. Celkově 32. místo, taky nic extra, ale po sobotě rozhodně spokojenost.

Mapa z nedělního middlu s mými GPS postupy

Celkově moc pěkně připravené závody. Sobotní počasí bylo trochu náročnější, ale s tím se holt nedá nic dělat. Tratě elity se mi líbily - zvlášť sobota (byť bych se možná vyhnul některým middlovějším kontrolám). V neděli už mi závěr ve svazích přišel až zbytečný (zvlášť pasáž po 17. kontrole), ale po diváckou naprosto super. Moje výkony nic extra, ale snad se bude příště dařit víc.

Stránky závodů a výsledky

P.S. A pěkně si u Kramolína zaběhala i Bára. Na to, že má zatím na mapě naběháno sotva dvacítku tréninků a závodů, se poprala s kategorií P6 opravdu se ctí. Řekl bych, že nabrala cenné zkušenosti a asi nebude trvat dlouho a bude prohánět soupeřky v klasických D21.

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

http://jenda-31.rajce.idnes.cz/05_ZA_Kramolin/#106_OB_Kramolin.jpg
/Kuba

Michal Jirásek řekl(a)...

Perfektní, dík :)