neděle 19. května 2013

VčP Nové Město nad Metují

Mezi učením na zkoušky jsem si řekl, že by nebylo špatné vyrazit na nějaký závod a trochu vyvětrat hlavu. A tenhle víkend byla ve Východočeské oblasti na řadě klasika pořádaná Dobruškou u Nového Města nad Metují.

Terén už z pohledu na ortofotu neměl skrývat nic extra zajímavého - pruhy lesa okolo trojice údolí a mezi tím louky a pole. Taky parametry tratí - pro H21C 9,1 km a 450 metrů převýšení - nasvědčovaly, že to bude pěkně do kopce. Takže jsem na místo přijel celkem skeptický.

Mapa s mými postupy (jediná chyba bohužel na 12. kontrolu, kde jsem chtěl zkusit jinou variantu, než ti, kteří běželi spodem po cestě - bohužel jsem se zamotal mezi oplocenkami a vyhodilo mě to úplně jinde, než jsem chtěl - každopádně, když se dívám na své mezičasy, tak varianta rovně s napojením na louku byla nejrychlejší)

Bohužel mě to v lese zrovna nepřesvědčilo. Trať mě úplně od začátku neuchvátila a v prvním stoupání kolmo do kopce mě to tak nějak přestalo bavit. Asi i z důvodu, že mi to nějak extra neběželo. Pak už následovala jen spousta postupů krajem pole, prudce do kopce a nebo po cestě.

Voleb se tam sice objevilo celkem dost a pěkných, ale v té chvíli mi to bylo tak nějak jedno. Zpětně to bylo celkem pěkně postavené a ani les nebyl šeredný, takže to byl asi pěkný závod. Výsledek nic extra, ale to se dalo čekat, když jsem to běžel spíš abych dokončil, než v závodním tempu. Teď mě to trochu mrzí, ale asi jsem prostě neměl dobrý den.

Žádné komentáře: