pátek 3. května 2013

Tiomila 2013: Dny 6 a 7

Uplynulé dva dny jsme na našem soustředění ve Švédsku věnovali tréninku jen na poloviční výkon. Už se blíží víkendové závody, takže jsme měli jen po jedné fázi denně.

Ve středu byl na pořadu další noční trénink - tentokrát jen pro první čtyři úseky prvního týmu na Tiomilu. Dali jsme si to jako hromaďák, ale přestože jsme běželi stejnou trať, už na začátku jsem se celkem rozdělili. Já jsem v úvodní třetině celkem chyboval, ale pak jsem se zase chytil a celkem slušně doběhl.

Terén v okolí tréninku štafet

Ve čtvrtek dopoledne byly krátké štafety. Tentokrát už v příměstském lese, který byl přeci jen výrazně rychlejší než ty, ve kterých jsme zatím trénovali. A to jak mapově, tak tvrdší podložkou.

Mapa jednoho z úseků

Na pátek máme naplánováno úplné volno proložené krátkým odpoledním výletem do Stockholmu a na hokej Česko-Bělorusko.

Týmový dres JWOC 2013 týmu

Ze soboty na neděli běžíme Tiomilu - soupisku našeho prvního mužského týmu JWOC 2013 (ale i těch ostatních) najdete tady. Na mě čeká čtvrtý úsek, dlouhá noc, nejdelší (ale nefarstovaný, tj. pro všechny stejný) úsek. Start prvních úseků je v sobotu v 22:15, první čtvrté úseky by měly vybíhat okolo 01:14.

Žádné komentáře: