čtvrtek 9. května 2013

MČR sprint '13: Chrudim

Po návratu ze Švédska na sebe další orienťácké aktivity nenechaly dlouho čekat a na svátek 8.5. bylo na řadě MČR ve sprintu, které se tentokrát odehrávalo v Chrudimi.

Jako obvykle jsem se nevešel do mistrovských H21, ale jen do H21A. Tenhle systém kvalifikace přes ranking a oblastní mistrovství jde mimo mě - a jako obvykle se kvalifikovalo i několik těch, kteří do hlavní kategorie jasně nepatří.

Na začátku sprintu při výběhu z klášterní zahrady - foto: Kade

Sám jsem měl ale malinko obavy, jak na tom budu po náročném Švédsku a víc než týdnu běhání v bažinách. Nakonec to celkem šlo, zhruba od poloviny mi už sice moc neběžely nohy, ale závodní tempo jsem si udržel až do cíle. A to včetně závěrečné pasáže po schodech.

Mapově to bylo prakticky bez chyb - jen přemýšlím, zda některé volby nešly realizovat trochu líp. Hlavně na třináctou kontrolu, kde mi přijde, že bylo výhodnější běžet o jeden most dál vpravo.

Mapa s mými GPS postupy

Celkově mi trať přišla slušná. Osobně bych přidal víc kontrol (a tím i kratších postupů), protože takhle jsem musel pořád jen běžet a běžet. A to dost deklasovalo jinak zajímavé volby postupů i celou trať na prostý běžák i na poměry specifikace sprintu. Jinak ale třeba trať mistrovské H21 se mi líbila moc.

Sběrka - foto: Bára

Celkem pěkné závody, byť před startem mě mistrovský závod úplně divácky neoslovil. Jinak to myslím až na ty na několika místech podceněné záchody příjemně klapalo.

Žádné komentáře: