čtvrtek 4. dubna 2013

Velikonoční soustředění Čeřínek

Letošní velikonoční soustředění tedy skutečně stálo za to. Asi jako všichni, kteří v tu dobu vyrazili na nějakou oddílovou akci, jsme si i mi celkem užívali sněhu. Na Čeřínku, kde jsme byli ubytovaní, ho po nedělní chumelenici bylo klidně mezi dvaceti a třiceti centimetry. A to už je slušná vrstva.

U chaty

Mapové tréninky jsme si tak neužívali úplně na 100%, byť aspoň v úvodu, kdy jsme jezdili na mapu Puchýrna, kde bylo sněhu podstatně méně, to nebyla ani taková stopovaná, jako v okolí našeho bydlení.

Kubův prodloužený middle - hodně náročná trať, kterou jsem ale bohužel musel kvůli achilovce zabalit

Jinak fajn akce. Šest fází mi dalo dost zabrat. Achilovky a paty to přes už celkem výrazné protesty ve zdraví zvládly, z čehož jsem měl asi největší obavy. Těžko říct, proč mě teď stíhají tyhle různé zdravotní problémy, když se věnuji protahování a cvičení opravdu poctivě. Ale třeba se to zrovna jen sešlo.

Závěřečný trénink byla mnou postavená vrstevnicovka

Každopádně soustředění stálo za to a za rok se na něj zase budu těšit. A tentokrát až v druhé polovině dubna, tak snad bez sněhu!


Výsledky včetně mezičasů a mapy najdete v tomto příspěvku na oddílovém webu.

Žádné komentáře: