pondělí 29. dubna 2013

Tiomila 2013: Dny 3 a 4

Další dva dny soustředění ve Švédsku uplynuly celkem rychle - tři náročné tréninky, jeden kratší výlet, to vše bylo teď na programu. Bohužel mám trochu rozporuplné pocity z mých výkonů.

Neděle začala dopoledních kombotechem. začátek tréninku se mi celkem dařil, ale v koridorech se mi zase podařilo vyběhnout do vyběleného místa. Naštěstí jsem celkem v pohodě našel kontrolu, takže nic hrozného.


Mapa z kombotechu s mými postupy

Odpoledne jsem měl spolu s částí ostatních, které potenciálně čekají noční úseky na Tiomile, volno. Ostatní místo toho vyrazili na hromadný start Hagaby (simulace štafety, při které jeden člověk běží postupně všechny tři úseky), který nás měl čekat v noci. Bohužel přesně tenhle nočák se mi totálně nepovedl. Jedničku jsem sice našel asi jako první a do třetí kontroly se držel vepředu. Pak ale přišel zásek na čtvrtou kontrolu a nakonec jsem byl rád, že se mi podařilo uběhnout okruh jeden. No, pobavte se na GPS záznamu níže.

Nočák

Pondělní dopoledne bylo volné, takže jsme vyrazili na krátký výlet na konec poloostrova Gålö, na kterém bydlíme. Odpoledne jsme pak měli okruhy. To už bylo trochu lepší - po předchozím dni jsem nebyl zrovna v náladě, ale v denní světle jsem se celkem chytal. Na dvou okruzích jsem sice udělal větší chyby, ale dva další jsem šel v podstatě úplně čistě. Takže ne sice úplná spokojenost, ale snad odraz k lepším výkonům.

Fotka z výletu

Jeden z odpoledních okruhů i s mými posipy

Odpolední okruhy (start a cíl)


Zítra nás čekají lesy v okolí Uppsaly a to by měla být podle ukázky mapy opravdu výzva!

P.S. Jinak našim dorostencům se docela daří. Chybám se sice nevyhýbají, ale z rozborů postupů, co s nimi dělám, běhají opravdu pěkně. Když si vzpomenu, jak jsem běhával v jejich věku, tak teda poklona před tím, co předvádějí.

2 komentáře:

HonzaN řekl(a)...

Míco, díky za zprávy i za fotku, kde je oba vidím. Poslední zpráva, kterou jsem dostal, byla ve smyslu "dojeli jsme dobře", tudíž tvé zpravodajství je vrchol aktuálnosti.

Michal Jirásek řekl(a)...

Není zač :D Myslím, že se mají dobře a pokud vím, tak jídlo si připravit taky zvládají ;)