středa 9. ledna 2013

V novém roce

Tak jak to jde v novém roce? No zatím nijak extra. Motivace pořádně potrénovat velká, ale tělo zase protestuje. Pro změnu levé koleno zase začalo vypovídat službu, takže místo přechodu k pořádnému rychlostnímu tréninku je na pořadu dne tak maximálně bazén. A protahování a posilování.

Ještě než jsem začal v tréninkáči zaškrtávat další políčka ve sloupci nemoc, tak jsem stihl vyrazit na dráhu a hlavně na parádní nočák kousek od Slatiňan. Mapově to bylo celkem zajímavé - hlavní kvůli tomu, že jsem ho běžel bez buzoly.

Nočák

Samozřejmě to bylo znát, několikrát jsem se směrově odchýlil. Ale nijak výrazně a navíc jsem naopak spoustu kontrol krásně naběhl (a to přesto, že jsem volil spíš ofenzivnější postupy).

Tak snad se dám zase brzo do pořádku a stihnu aspoň na pohodu nedělení hradubickou ligu.

Žádné komentáře: