neděle 23. prosince 2012

Vánoční sprint '12

Rok se s rokem sešel a v sobotu proběhl další ročník tradičního Vánočního sprintu. Dějiště bylo opět situovány příjemně blízko k domovu. Tentokrát se běželo v Třebši a já to měl na kraj závodního prostoru pár desítek metrů.

A závod to byl jako tradičně moc příjemný. Po školním náporu minulého týdne jsem byl fyzicky dost utahaný, a tak je výsledné deváté místo celkem slušné. Ačkoli žádná sláva to taky není.

Mapa s postupy

Škoda zbytečných postupových chyb na 8. a 23. kontrolu, mohlo to být rozhodně o kus lepší. Trochu bych na tomhle místě rozporoval jinak hodně vymakané rozbory postupů z webu závodu. Na závěrečnou kontrolu byl dle mého postup jižní stranou minimálně nastejno.

Zvlášť pokud člověk při severní variantě vyhlížel (ve skutečnosti zavřenou) branku do areálu, aby postup malinko narovnal. A hlavně byl v cestě v samotném závěru koridor ze sběrné kontroly do cíle a okolo něj spousta lidí. Takže poslední metry byly spíš kličkovanou. Věřím, že se zabalenou mapou byl měl být severní postup rychlejší, v realitě závodu vycházel podle mě spíše nastejno.

Každopádně díky moc pořadatelům za další skvělý ročník.

Výsledky s mezičasy

4 komentáře:

Shaby řekl(a)...

Člověče, já myslim, že na tu sedmičku jsi to ani nezkazil, takhle jsem to šel taky:)

Anonymní řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.
Anonymní řekl(a)...

Já si taky myslím, že to byl správnej postup, pokud myslíte osmičku a ne 10 m postup na sedmičku:-D Měl jsem dost času si to rozmyslet a šel bych to tak znovu:-)

Ondra

Michal Jirásek řekl(a)...

Jo, samozřejmě to byla osmička - překlep :)