středa 12. prosince 2012

K Veveří

Protože práce do školy a učení je požehnaně, ani jsem se během uplynulého víkendu nedostal domů. Nicméně i tak jsem si našel dost času na to jít si pořádně zaběhat - přeci jen učit se několik dní v kuse prostě nejde a běhání je příjemným odreagováním.

Obora

Na sobotu jsem zvolil ještě skoro neoběhanou trasu přes oboru severního okraje Brněnské přehrady až k Veveří. Už lehce nasněžilo a udělal se pěkný den, takže to byla radost pořádně se proběhnout.

Brněnské lesy

Nakonec jsem toho měl po víc než 100 minutách přeci jen dost. Neběžel jsem totiž nijak pomalu a navíc se teprve rozbíhám do nějaké delší vytrvalosti. Nicméně super proběhnutí!

Veveří

Posléze v Brně ještě víc víc nasněžilo, takže teď by byly fotky zase o kus hezčí. Zatím je ten sníh příjemná změna, ale už vidím, že se za měsíc budu těšit, až to zase sleze a půjde normálně běhat :)

Žádné komentáře: