úterý 4. prosince 2012

Dubina a Veranda

Zimní sezóna se pomalu rozbíhá a s ní přichází i spousta příležitostí si kvalitně v rychlosti zatrénovat. Na uplynulý víkend připadly hned dvě akce - sobotní sprint na pardubické Dukle a nedělní Malá cena Velké Verandy.

Dukla nabízela (alespoň z mé paměti) orienťákem neposkvrněný terén. Do lesíka u silnice jsme se bohužel nedostali, a tak celá trať vedla sídlištním bludištěm. Co je na Dukle zajímavé, je fakt, že se jedná o starou bytovou výstavbu - tedy malé bytovky postavené poměrně blízko u sebe. Běhání mezi nimi je tak přeci jen trochu zábavnější než mezi velkými paneláky s velkými mezerami mezi sebou.

Mapa trati s mými postupy

Jinak to ale nebylo nijak mapově náročné, a tak rozhodoval hlavně běh. Mapově jsem ztratil možná v jednotkách vteřin a běželo se mi celkem slušně, takže výsledné páté místo je určitě super výsledkem. Ztráta jeden a půl minuty na vítězného Erika Rosta je slušná pálka, ale přeci jenom takový sprinter nejsem, abych mu mohl konkurovat.

Na neděli připadal další tradiční kros - Veranda. Po sobotním sprintu a večerním slučáku ze základky jsem měl malinko obavy z výkonu, ale ty se nakonec ukázaly jako liché. Za cíl jsem si dal běžet pod devatenáct minut a jako velkou spokojenost, když půjdu pod osmnáct a půl. Můj osobní rekord byl přitom 18:21.

Po startu

No a nakonec jsem to vytáhl na 18:03 a tím o vteřinu překonal osobák mého bráchy (super!). Tentokrát mi hrálo dost věcí do karet - tratě byly celkem suché (byť na pár místech bylo tradičně kluzko) a přede mnou běžel Udr, kterého jsem poměrně brzo stáhl na 15-20 sekund, a pak už jen dělal, co jsem mohl, abych se ho na tuhle vzdálenost udržel.

V kopcích už jsem toho měl plné zuby (tentokrát jsem je tak mnohem rychleji vyšel spíš než vyběhl)

Takže opět spokojenost s víkendem a dva kvalitní rychlostí tréninky - skvělé!

Žádné komentáře: