pátek 26. října 2012

Zhodnocení podzimu '12

Podzimní sezóna už je nějaký ten týden za mnou a já jsem uprostřed odpočinkové periody, která je tentokrát hlavně ve znamení doléčování zranění. V tomhle ohledu to není žádná sláva, ale věřím, že se všechno konečně zlomí a s novým tréninkovým rokem se budu moct zase vrátit k běhání.
Čas volna je ale zároveň skvělou příležitostí k ohlédnutí se za letošním podzimem. Nebude to nic dlouhého - vždyť jsem kvůli zraněnému kolenu absolvoval jen tři závodní víkendy.
Úvodní štafetovo-sprintový víkend se vydařil až nečekaně dobře. Na sprintu jsem sice dostal notný výklep, ale na štafetách už to s dvěma týdny tréninku kupodivu šlo. Začal jsem tak konečně věřit, že si budu moct zaběhnout mistrovství štafet a družstev a zachráním tak svůj podzimní vrchol.

MČR klasika - foto: Kade

Dlouhodobě jsem se těšil na mistrovství na klasice v okolí Kosti. Kvůli zranění sice sešlo z nějakého útoku na lepší umístění, ale na druhou stranu jsem si to aspoň mohl parádně užít. Zvlášť tedy sobotní kvalifikaci, která byla myslím hodně povedená a nakonec mi nechyběla ani minuta k postupu do A-finále.
Spolu s přeci jen narůstající formou se zvyšovalo i moje natěšení na poslední mistrovský víkend, štafety a družstva. Bylo jasné, že na útok na medaile by nám zase po nějaké době muselo pořádně přát štěstíčko. No, nakonec jsme z toho myslím vyšli tak, jak jsme i dopadnou měli. Sedmé místo v družstvech myslím odpovídá naší marodce/účasti.

MČR štafet - foto: Zuzka

Takže kolem a kolem, vzhledem k tomu, z čeho jsem vycházel, byla myslím podzimní sezóna veleúspěšná. Doufám, že se mi na ní už brzo podaří navázat pořádným tréninkem, aby to příští rok nabralo pořádné grády! :)

Žádné komentáře: