sobota 11. srpna 2012

Jak to jde?

Když jsem před pár týdny psal, že jsem se zase vrátil do pořádného tréninku, vše šlo relativně jako po másle. Postupně jsem zvyšoval dávky a po dvou a půl týdnech jsem se zase začal cítit dobře při rychlostních trénincích. Jenže pak před dvěma týdny, na konci července, přišel zlom a já začal cítit lehkou bolest v postranních vazech pravého kolena.
Následovalo okamžité volno od běhání. Naštěstí, protože jsem na kole nic necítil, tak jsem se to snažil nahrazovat aspoň na něm. Když jsem se ale po pauze znovu zkoušel rozběhnout, nebyl stav mé nohy o nic moc lepší, pořád jsem v ní cítil napětí. Nic vážného, utrženého nebo tak, ale prostě nepříjemný pocit, že by něco takového mohlo přijít.
Takže se pořád tak nějak plácám, teď jsem se aspoň uvrtl na pomoc s tréninkovým kempem švédských juniorů na juniorské mistrovství příští rok, tak mám radost, že aspoň něco v souvislosti s orienťákem dělám.

A na závěr jedna kontrola z Kutné Hory ze švédského tréninku

Uvidíme, jak se to bude dál vyvíjet, doufám, že už konečně výrazně lepším směrem, abych se mohl postupně vrátit zpátky k tréninku a byl schopný aspoň trochu běhat.

Žádné komentáře: