čtvrtek 31. května 2012

Trojzávod u Lipníku nad Bečvou

Jak už jsem psal v předchozím příspěvku, uplynulý závodní víkend rozhodně nešel podle mých představ. Jaro asi nebude tak ideální a na formě se zřejmě podepsaly poslední dva rozcestované měsíce, během kterých jsem si i něco prostonal. Prostě neběhá to. No ale nedá se na to vymlouvat, místo běhu budou muset nastoupit chladná hlava a čisté výkony.
Oba štafetové závody pro mě byly zklamáním. Běžeckou mizérii bohužel doplnily i zbytečné chyby. Na sobotní třetí úsek jsem ještě vyběhl celkem v pohodě, ale jakmile jsem po pár kontrolách začal cítit, že mi ostatní začínají mizet, přišlo zcela zbytečné zmatkování.

Mapa sobotních štafet s postupy

Na odpolední sprint jsem se tak snažil dostat do co nejlepší koncentrace na výkon a skutečně jsem zaběhl příjemně čistý závod. Na výsledku se podepsalo to, že jsem běžecky nestačil, ale byl jsem se sebou nakonec spokojený, protože jsem udělal maximum, na co jsem v té chvíli měl.

Mapa sprintu s postupy

Ten nejdrsnější zážitek měl ale přijít v neděli. Hromadný start se mi celkem povedl a na svou farstu první kontroly jsem dorazil jako první. Jenže ouha, ta moje byla od ostatních variant odříznutá pěkně prudkým údolíčkem a než jsem se vyškrábal zpátky nahoru na cestu, byl jsem už někde hodně vzadu.
Pak jsem se pokusil ochytračit balík a to byl začátek problémů - pomalejší postup a už se to se mnou vezlo. Ještě jsem se dokázal dopracovat do kontaktu s hlavním balíkem, ale na šesté kontrole jsem absolutně nepochopil údolí a skoro minutová chyba znamenala, že jsem byl najednou skoro sám.

Mapa nedělních štafet s postupy

Pak už to byl boj. Běžecké trápení spojené se spoustou zaváhání. Skoro jsem ani nevěřil, že je ten závod vůbec možné dokončit. Ale nakonec jsem to zvládl a nějak se do toho cíle dostal.
Celkově tedy rozhodně ne závody, jaké bych si představoval. Ale teď je to třeba hodit za hlavu a soustředit se na další víkend. Na to, abych závody odběhl čistě, zbytečně to netlačil a užil si to. To je teď to hlavní.

Žádné komentáře: