sobota 31. března 2012

Cíl: Rychlost

Námětem tohoto týdne a druhé poloviny toho předchozího byly tréninky rychlosti. Na soustředění v Čechách jsem zjistil, že běžecky zas tak hodně nezaostávám, ač jsem dva měsíce spíš jezdil na běžkách a šlapal na rotopedu, ale nemá to úplně tu šťávu, abych třeba při štafetách převzal iniciativu k nějakému odpojení ze skupiny.
Takže od minulého čtvrtka šest ostrých rychlostních fází. To vše pak vyvrcholilo dneska dopoledne na tradičních Pyynikki testijuoksu, kde jsem tentokrát běžel hned dva okruhy (tj. 15 kilometrů), jak jsem na tom předchozím testovacím běhu slíbil trenérovi. A protože sliby držím, tak jsem to taky odběhl.
Čas necelých 62 minut nakonec překonal moje původní očekávání a na tenhle kopcovatý profil je to slušný výkon při ne zrovna ideálních podmínkách (no nechci se opakovat, ale zase nasněžilo :D ). Topiho Anjalu, za jehož skalp jsem měl slíbený finiš v prvním týmu Pyrintö na Tiomile, jsem ale nakonec neporazil, tak se asi do štafety budu muset dostat klasickou cestou.
Zítra je ještě na programu spíš lehčí proběhnutí s mapou, a pak zotavení po tvrdém tréninku posledního týdne a půl, protože ve čtvrtek večer jedeme na velikonoční soustředění do Švédska, do Linköpingu, na terény Tiomily, což zas bude pěkně náročné.

A na závěr videa, která dělají kluci k 80. výročí TP, kdy mapují, co se dělo v daných měsících (první leden-únor, mimojiné s mým běžeckým krasostylem; druhé únor-březen, se sálovým OB a Jarním pohárem):


2 komentáře:

Shaby řekl(a)...

Čoveče, to je rychloražba s těma emitkama:)
PS: Ještě tam máte sníh?:-P

Michal Jirásek řekl(a)...

Jo, včera nám tu připadlo přes 30 centimetrů nového ;) Fakt a nekecám a nepřeháním!