pondělí 27. února 2012

Schody, schody, schody

Poslední sobotní mapový trénink byl dost šílený. Protože je v Tampere pořád zhruba čtyřicet centimetrů sněhu, tak se zase běhalo ve městě a tentokrát padla volba na čtvrť Pispala, na druhém konci vršku Pyynikki, než se běhá úterní trénink kopců.
Je to čtvrť plná schodů, protože silnice by tu prostě měly moc velký sklon. No a v tomhle jsme běhali. Nějak jsem zřejmě nepochopil finské pokyny, protože trénink byl v podstatě o tom, že se rychle běželo na mapový start (po schodech nahoru nebo dolů), pak jedna dvě kontroly (po schodech nahoru nebo dolů), krátká pauza a zase další rychlý běh na start. A tak několikrát dokola. No prostě nic čeho bych se asi normálně účastnil, když je všude samý led.

Dva z úseků (čárkovaná cesta na start, která se běžela rychle, a pak kontrola či dvě)

Ke konci už jsem měl opravdu jazyk na vestě, protože po tom šíleném sprintování po zasněžených a namrzlých schodech nahoru a dolů ze mě přes tu zimu doslova tekl pot. Botasky se neukázaly jako nejlepší volba, ale dráždit paty orientkami se mi taky nechtělo, tak jsem aspoň pořádně potrénoval běhání na klouzajícím povrchu. A popravdě jsem rád, že jsem pokynům nerozuměl, protože bych asi jinak přišel o hodně zajímavý a náročný trénink, který se bude určitě hodit.

Žádné komentáře: