sobota 18. února 2012

Kotileiri #2

Po šesti týdnech má Pyrintö v Tampere další domácí soustředění. To poslední vlastně zahájilo mé problémy s patami, ale doufám, že to současné je zase uzavře.
V pátek byl opět spíš takový motivační trénink, orienťák v budově sportovního institutu, takže jsem si dopoledne ještě zařadil běžkování v čerstvě napadaném sněhu. Ale halový orienťák rozhodně stál za to. Zkušeně jsem už sice nepostoupil z kvalifikace, když jsem se minutu pokoušel pochopit na mapě, jak se dostat do prvního patra na svoji první kontrolu. Ostatní to ale neběželi poprvé, takže by to i tak bylo bez šance. Nicméně jako zpestření super, možná by stálo za to někdy něco podobného uspořádat i u nás.

Mapa trati

Část terénu (na mapě výše pravá polovina)

A aby to nebylo tak jednoduché, na finálový běh, do kterého postoupili jen dva nejlepší, kteří navíc startovali najednou, se zhaslo. A sálový orienťák potmě, to má ještě úplně jiné grády, což ocenilo i četné publikum.

A halový orienťák ve tmě, jen za svitu čelovek

V sobotu už se přešlo do trochu drsnějšího tréninku a přišel na řadu Pyynikki testijuoksu, testovací běh na už známém okruhu. Byl to první rychlý běh asi po měsíci a čtvrtý běh venku, takže jsem to chtěl hodně šetřit. Když mě ale na startu začaly předbíhat i holky, tak jsem nevydržel a přeci jen zrychlil. Protože jsem to ale přeci jen trochu zadržoval, tak tentokrát jsem výšlap do schodů překonal bez problémů a na rovině za ním se mohl pořádně rozeběhnout.

Druhá polovina schodů, které se vybíhají

A světe div se, čas lehce přes 30:40, což je jen o necelou půlminutu horší než před zraněním. Když to vezmu kolem a kolem (nešel jsem úplně na krev, na sněhu jen v botaskách a den předtím jsem rozhodně neodpočíval), tak to byl výkon minimálně na stejné úrovni! Zdá se, že ten objem tréninku, co jsem si v minulých týdnech naložil, se přeci jen vyplatil.
Odpoledne pak už přišla na řadu jen hodinová mírná. Zítra je dopoledne v plánu běžkování a večer florbal. Vypadá to na další výživný víkend a díkybohu doufám, že konečně i s nohama v pořádku.

Žádné komentáře: