neděle 12. února 2012

Konečně zase ven

Už je to skoro měsíc, co mi problémy s patou brání pořádně běhat (ono to tak dva týdny stejně v Tampere kvůli -25 venku nešlo), a tak poctivě točím rotopedem v posilovně nebo jezdím na běžkách. Protože už ale nohy dobře reagují na běhání v teple, ať už na páse nebo při florbalu, rozhodl jsem se je v sobotu otestovat i venku na mapovém tréninku. Teploty okolo -8, takže skoro jako na jaře.
Protože je v lese okolo třiceti centimetrů sněhu, tak Finové konečně přeřadili z běhání v hlubočáku do města, což byla taky jedna z podmínek mé účasti. Přeci jen jsem ty nohy nechtěl dráždit až přes moc.

Mapa tréninku

Trénink nakonec stál rozhodně za to. Oběhl jsem ho spíš svižnějším během než v opravdové rychlosti, ale hrozně mě bavilo zase po nějaké době používat mapu. S během na shromaždiště a zpět se to celkově vyšplhalo na skoro devadesát minut, takže i v tomhle ohledu solidní trénink.
A nohy zatím reagují dobře. Žádné předčasné oslavy ale rozhodně nebudou, to jen jestli to tak vydrží aspoň několik dní běhání. Už předtím se mi totiž zdálo, že je vše OK, ale po pár dnech se ukázalo, že ještě ne. Takže to nehodlám s návratem k pořádnému běžeckému tréninku nijak uspěchat.

Žádné komentáře: