čtvrtek 10. listopadu 2011

Výsledky, výsledky

Uplynulý tréninkový rok nepřinesl jen kvalitní trénink, ale i další zlepšení výkonů na závodech. Jarní sezónu jsem ostatně už z hlediska výsledků shrnul v tomto článku, takže nemá cenu se tu moc opakovat. Nejlepším výkonem roku je pořád český pohár na klasice ze závěru jarní sezóny. Na podzim jsem ostatně moc super výkonů nepřidal, protože ve Finsku jsem často hodně chyboval a spíš se rozkoukával. Nicméně na samotném konci jsem myslím ve třech štafetových závodech předvedl, že i podzim byl letos povedený.
Pokud bych měl seřadit Smålandskavlen, MČR šfafet a družstev podle spokojenosti s výkony, tak by to byl opravdu těžký úkol. Všechny tři závody jsou pro mě celkem úspěšné a pokud některý v jistém ohledu zaostává, tak to v jiném zase dohání.

  • MČR štafet - to bylo nejslabší běžecky a i na mapě jsem se trochu rozkoukával, přeci jen to byla dost změna oproti Finsku.
  • MČR družstev - drobná zaváhání a mírná únava, celkově ale docela čistý závod.
  • Smålandskavlen - z této trojice asi běžecky nejlepší, pár chybek ale bylo a spokojenost mi kazí i delší farsty, které mě ve výsledkové listině posunuly dozadu (přeci jen to člověka moc nepotěší, že dostane víc, než by si běžecky i mapově zasloužil - i když ví, že to bylo kvůli farstám).
MČR družstev - foto: Kade


Co se týče zbytku podzimních závodů, tak ty nelze moc objektivně hodnotit. Výsledky ani výkony sice nebyly nic moc, ale víceméně jsem s nimi byl tehdy i teď celkem spokojen, protože každý další z nich vždycky přinesl nějaké to výraznější zlepšení. A přiznejme si, na běhání ve finských terénech jsem rozhodně ze začátku mapově ani běžecky neměl - alespoň tedy na vyšší úrovni. Závody tak byly spíše o zkušenostech a ty skutečně i přinesly, takže s nimi jsem rozhodně spokojený.
Rozhodně tak tenhle rok musím prohlásit za extrémně povedený. Konečně se vydařily obě sezóny, jarní a podzimní, a s ohledem na celkový výkonostní skok to byl i můj nejlepší závodní rok, který jsem kdy ze závodního hlediska měl. No a protože mi prodlužili studium v Tampere i na jarní semestr, očekávám i příští rok další výrazný posun hlavně v práci s mapou. Pomalu ale končí čas bilancování a přespříští týden už bude na čase s tím začít i něco reálně dělat.

4 komentáře:

Havli řekl(a)...

Dobře, že ti to prodloužili. Teď ještě, aby dali "cash". :D

Michal Jirásek řekl(a)...

To jo, tady ty peníze lítají z okna :-D Doslova...

Myslím že za rok tady bych si z útrat mohl koupit krásnou novou fabii :-D A ne zrovna v základní verzi :-/

Anonymní řekl(a)...

Havli: Chystáš na Vánoce dom? Rádi (nebo budu mluvit za sebe), rád bych tě taky potkal. :)

Michal Jirásek řekl(a)...

Jo, jak už jsem psal na FB - budu někdy 21.-22. nejdřív (a na Vánoční sprint předtím):-)