sobota 1. října 2011

... a s turisty se tu nemazlí

Protože teď dost často trénuji rychlost, která je pro mě fyzicky i psychicky náročná, tak jsem se rozhodl dát si taky jednou trénink, který mám nejraději, ale na který se v tuhle dobu obvykle nenajde moc prostoru - dlouhou vytrvalost. Vyrazil jsem do lesa a po turistických cestách na víc než dvě hodiny někam do neznáma.

Na kraji tohohle jezera moje znalost terénu končila 

Turistické cesty tu rozhodně nejsou žádné dálnice jako u nás 

 Ale stojí to za to ...

 ... dokud nevedou bažinami - přes které jsou naštěstí položené klády ...

... a nebo taky nejsou - aneb tady moje cesta skončila

Tohle bylo krom pár modrých fáborků jediné, co napovídalo, že tudy něco vede 

A zase zpátky 

V Tampere už je nějaký ten týden podzim

2 komentáře:

Shaby řekl(a)...

Koukám, že tam máte taky teďkon parádní počasí:)
Tadyty tréninky mám taky nejradši, obzvlášť v takovymhle terénu, ale tahat sebou foťák (teda asi mobil) by se mi moc nechtělo...

Michal Jirásek řekl(a)...

No není to žádná výhra, ale s malým foťákem se to dá :-)