pátek 26. srpna 2011

Změny na blogu

Na blogu proběhlo v poslední době pár změn. Původně jsem uvažoval o kompletní změně designu, ale nakonec jsem to přesunul až na další rok, došlo tak jen k drobným kosmetickým úpravám vzhledu a zejména přidání nových funkcí.
Výrazně se protáhl pravý panel, kde přibyla možnost sledovat poslední komentáře a taky se podívat, které ze článků jsou za posledních 30 dní nejčtenější. Do prezentace fotek přibylo pár nových kousků (až budu mít nějaké ze závodů ve Finsku, tak se tam určitě objeví) a zejména se objevil odkaz na moji galerii fotek na Picase, kde si můžete prohlédnout nějaké obrázky z Tampere. Určitě to tam občas sledujte, nová alba budou přibývat.
No a protože teď všude okolo slýcháme o sociálních sítích, tak aktualizace šablony mi umožnila přidat i tlačítka na sdílení v těch nejpopulárnějších (Twitter, Facebook a Google+). Kdyby měl někdo potřebu si číst víc o tom, jak se tu mám, tak si mě může najít na třetí jmenované, kterou využívám hlavně ke komunikaci s rodinou. Takže teď, co se týče změn, zase na nějakou dobu na blogu hotovo :-)

Žádné komentáře: