úterý 26. dubna 2011

Velikonoční soustředění '11

Na přelomu tohoto a minulého týdne jsem jako už tradičně vyrazil na oddílové velikonoční soustředění, tentokrát do okolí Vidnavy. Terény jsou v téhle oblasti super a nabízejí možnost tréninku v poněkud více zavřených lesích, než je u nás zvykem. Z toho ohledu tak bylo letošní soustředění obzvlášť přínosné.

U mapy Kaltenštějn

Jinak mě ale nezastihlo v ideální běžecké formě, v posledních týdnech se spíš běžecky hledám, než že bych předváděl, co mám letos natrénováno. No ale aspoň jsem měl dost času věnovat se mapové a taktické stránce tréninku. Celkem se běželo šest fází, mapy některých z nich si můžete prohlédnout níže.

U Venušiných misek

Jsou tam zejména dva "důležitější" tréninky - pokrácená klasika a hodně dobrý middle. Klasiku jsem v závěru spíš vypustil a následně se vychyboval. Middle jsem sice běžel naplno a jen s jednou větší chybou (a minimem malých), ale stejně jsem hodně dostal, protože kamenná pole opravdu nejsou terénem, ve kterém umím běhat. Tím spíš se ale takový trénink naplno v tomhle terénu hodí.

Mapa klasiky


Mapa middlu (okolí 13. kontroly výrazně nesedělo)

Upravená mapa pro speciální úsek na oddílových štafetách (náš tým nakonec obsadil páté místo, ale dlouho jsme byli i ve vedení :-) )

Závěrečná vrstevnicovka

Ze soustředění mám docela dobrý pocit. Běžecky sice nic moc, ale mapově se mi celkem dařilo - zvlášť když jsem se na postupy opravdu důsledně soustředil.

P.S. No a krom běhání jsem taky po sobotní klasice vyrazil na výlet směrem na Žulovou, kde jsme si v závěru vyšlápli na Boží vrch, kde už jsme opravdu viděli andělíčky, jak jsme toho měli po dopoledním tréninku dost.

Hádejte, z jaké cesty jsme přišli...

Žádné komentáře: