neděle 3. dubna 2011

VčP Vyhnánov

Na můj první letošní výchoďák jsem se vypravil do ostružinového a hustníkového pekla poblíž obce Vyhnánov (ležící za Chrudimí). No a byl to typický průměrný výchoďák s několika klady a samozřejmě i zápory. Počasí celkem vyšlo, takže to nebylo zas tak špatné proběhnutí.
Protože jsem poslední dobou trochu vypadl z nějakého pravidelného tréninku (kvůli různým lehčím zraněním), tak jsem se v posledních dnech na závod nijak nešetřil, a tak byl můj běh pocitově trochu bez energie. Sázel jsem proto na kvalitní mapu, což se mi až do třetiny závodu úspěšně dařilo.

První část trati H21A se zakreslenými postupy

Druhá část trati

Pak však přišla velká chvíle 11. kontroly, snad nejvíc zeleného hustníku v okolí a stavitele, který jej překreslil šrafem značícím nebezpečný prostor. Co předpokládám nezamýšlel (pokud tím něco vůbec zamýšlel), bylo to, že zakryl jednu z vodotečí, která nezahýbala podél onoho hustníku, ale pokračovala jím paralelně s vodotečí, po které jsem měl ve skutečnosti běžet. Když jsem načetl mapu (a to opravdu pozorně, nekecám!), tak jsem poslušně podle ní i zatočil po první vodoteči do hustníku. No a když jsem se po několika minutách vynořil na opačném konci, pochopil jsem, proč byl zašrafovaný :-/
Tenhle postup, který mě poslal nejen totálně trním prorostlým hustníkem, ale z druhé na sedmou pozici, mě celkem otrávil. Nějakou snahu běžet závodně jsem pak zase získal až na posledních kontrolách, když už jsem vyplýtval celý slovník nadávek na stavitele (byť uznávám, že to byla i moje chyba). Jinak ke zbytku trati moc co říct není, bylo to všechno rovně, jen se občas oběhl nějaký ten hustník. Líbily se mi krátké pasáže, ty byly pěkné. No nic lepšího se tady asi ani postavit nedalo a pořadatelům patří dík hlavně za to, že se přihlásili na co nejjarnější termín, protože tenhle les má v hodně brzké době našlápnuto na neprůběžnost :-)
Celkově tedy šestá příčka s časem 78.54 a ztrátou 4.44 na vítězného Zvířete. A s výkonem jsem taky docela spokojený, nějaké malé drobné chybky a zásek při hustníkové odyssee - na to, jak jsem se běžecky cítil mizerně, jsem nakonec asi běžel docela slušně.

3 komentáře:

Piškot řekl(a)...

Já nevim, jak moc byl les zabordelenej, ale nebylo to na tu jedenáctku lepší nabíhat zleva než to obíhat po tý cestě?

Michal Jirásek řekl(a)...

Jo, to je ten dvouminutový zásek :-D Kdyby tam nějaká cesta byla, tak by to taková chyba nebyla :-D

Piškot řekl(a)...

jsem debil, on ten náhled je na to asi malej, ale pochopil jsem to, že jsi to chtěl cíleně vzít zespoda a teprve tam tě zmátla nějaká vodoteč :)
takhle je to jasný :)