pondělí 11. dubna 2011

VčP Chábory

O víkendu jsem se zase vypravil na výchoďák - tenhle se konal kousek od Dobrušky, částečně už v notně proběhaném lese Chlum. No byl to takový standardní oblastní žebříček - trať se mi s odstupem celkem líbila, byť po doběhu by mě asi nikdo nedonutil oběhnout si to ještě jednou (to už jsem toho taky měl po 80 minutách docela dost, v nohách jsem ještě výrazně cítil čtvrteční pětku na dráze).
Běžel jsem na pohodu a bez výraznějších chyb, výsledkem byla desetiminutová ztráta na vítězného Sosáka, což už bylo i na můj vkus celkem dost. Nicméně to odpovídalo nasazení a tomu, že se mi do nějakého opravdu vážného závodění ani moc nechtělo, ani se mi nedostávalo sil.

První část trati H21A

Druhá část trati H21A - fakt, že jsem na konci první trati zahodil mapu a rozhlížel se po nových (přitom pokračování bylo z druhé strany), myslím jasně dokládá, že tenhle závod byl pro mě skutečně naprosto tréninkový

Žádné komentáře: