neděle 10. dubna 2011

První letošní pětka na dráze

Ti, kteří si čtou i můj Twitter, vědí, že jsem si tenhle čtvrtek zaběhl první letošní pětku na dráze. Výsledkem byl čas 17:02, což tedy rozhodně není žádný zázrak, ačkoli podmínky byly tentokrát spíš proti mě. V Brně totiž celkem foukalo a ze spousty lidí, kteří se účastnili, v podstatě nikdo nechtěl běžet na béčkový repre limit. Takže mi nezbylo, než to rozběhnout sám a zkusit to. Vydržel jsem zhruba polovinu, a pak jsem začal výrazně ztrácet, protože nastoupila slušná únava. Tím pádem mě předběhlo i pár lidí, co šlo na juniorský limit.
Pokud ale potkám ještě někoho, kdo mi bude tvrdit, že jsem to šel takticky špatně a že jsem se měl vyvést s ostatními, tak mu asi fakt řeknu něco nehezkého. Tuhle pětku naopak z tohohle hlediska považuji za jednu z nejkvalitnějších, které jsem kdy běžel. A kdo tvrdí opak, tak ten má slušně řečeno poněkud mylné představy ;-)
Protože se ale letos na téhle distanci cítím o dost lépe než loni, určitě se pokusím ještě minimálně o jeden běh na B-limit. A uvidíme, jak to dopadne. Je fakt, že od Jarního poháru se necítím v kdovíjaké běžecké formě, tak by to příště mohlo být mnohem lepší, pokud se z toho vyhrabu.

4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

A nešel jsi to takticky špatně ? ;-) Kuba

Michal Jirásek řekl(a)...

Ani ne

Anonymní řekl(a)...

A já se těšil na něco nehezkého... ;-) K.

Michal Jirásek řekl(a)...

Máš štěstí, v neděli mi nikdo nic takového neřekl, tak jsem vychladl :-D Ale do soboty mi to řeklo minimálně deset lidí a to už bylo fakt moc, tak jsem to musel napsat na blog, abych to nemusel pořád opakovat, že to nebylo takticky projeté...