sobota 12. března 2011

Nový design, twitter a Tampere

Rozhodl jsem se, že je na čase opět trochu pozměnit vzhled blogu - přeci jen, ten starý už tu visel pěknou dobu. Trochu jsem rozšířil pole pro příspěvek i pravé sloupce. Tím pádem mi neseděl starý obrázek, který jsem měl na vršku stránky. A protože se mi nechtělo dál roztahovat starou verzi, tak jsem začal tvořit něco nového. No výsledek pár hodin trvající srandy můžete vidět. Komu se to nelíbí, má smůlu a negativní komentáře si může nechat :-D
No a taky jsem si založil účet na twitteru na všechny ty kratší věci, o kterých nemá cenu psát na blog. Zejména ale kvůli tomu, že jsem byl vybrán na Erasmus do Tampere a to na podzimní semestr letošního roku (který jim tam ale začíná na začátku srpna). Z toho důvodu ho budu psát anglicky, aspoň si trochu procvičím jazyk. Finštinu tu na nikoho zkoušet nebudu, to se nebojte, ačkoli nějaký kurz si tam taky chystám zapsat. A pochybuju, že se tam naučím víc než velmi hrubé základy - přeci jen je to dost složitý jazyk hlavně z hlediska slovní zásoby...

16 komentářů:

Havli řekl(a)...

Koukám, žes měl úspěšný týden. Gratuluju moc k nominaci na Erasmus do Tampere. Pomalu si začni vyřizovat registračku v Pyrintö. :D Jo jinak novej design je mnohem lepší.

Michal Jirásek řekl(a)...

Všechno bude, všechno bude ;-) Pochvaly samozřejmě beru :-)

Anonymní řekl(a)...

Wow! Gratuluju k Erasmu! Finsko bude super. Na podzim sice trochu tmy, ale zajisté skvělá zkušenost!Zdraví Huelva

Michal Jirásek řekl(a)...

No aspoň se tam nebudu vařit v tom horku, co už teď pomalu máte na jihu :-P Na druhou stranu si tam asi prožiju pořádnou zimu :-D

Havli řekl(a)...

Jo, jenže ta "pořádná" finská zima přichází až po Vánocích. :D V Huelvě se stavila zima na jeden den. :D

Michal Jirásek řekl(a)...

To je fakt - na druhou stranu, nikdo neříká, že si to třeba neprotáhnu, když by mi to vyšlo a bude se mi chtít :-)

Havli řekl(a)...

No jo, vlastně - nechtě si jet původně na jaro? :D

Michal Jirásek řekl(a)...

No chtěl, ale nakonec jsem se rozhodl, že by to bylo celkem složité se závěrem podzimního semestru a tak ;-) Teď bych to zase udělal jinak, ale už jsem vybraný a Finsko se prostě odmítnout nedá, u nás je na to hrozný nával... No a když se mi tam bude líbit, budu se jim tam líbit i já a nic mě nepotáhne domů, tak pro ten celoroční pobyt udělám hodně :-)

Anonymní řekl(a)...

Na jihu žádný vedro zatím není. Poslední dva týdny to bylo jak na samotě na jihu a asi tak 8°C.Fujtajbl.Ale snad se blýská na lepší časy. Jo,myslím, že si to rozhodně protáhnout budeš chtít!;-)

Havli řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn autorem.
Michal Jirásek řekl(a)...

No v Brně už dneska byla docela výheň :-D Už jsem skoro litoval, že jsem si nevzal kraťasy na běhání... Tak snad se to už tady moc zvyšovat nebude a rostoucích teplot si užijete hlavně vy na jihu :-P

Havli řekl(a)...

Jsem tě přesvědčoval správně taky ne. :D Jo protáhnout to lze jen počítej, že s brzkým koncem semestru na severu je to tak trochu hazard s obdržením/neobdržením stýpka na jaro. Nevíš předem jestli ho dostaneš.

Michal Jirásek řekl(a)...

Jo to vím, v nouzi mám něco našetřeno, něco přislíbeno a třeba bych si tam i něco odpracoval ;-)

Havli řekl(a)...

S prací si nejsem jist. Na severu chtějí místní jazyk třikrát víc, jak jinde. To abys začal s finštinou, budeš žádat o EILC?

Michal Jirásek řekl(a)...

Tak třeba by se něco našlo přes klub ;-) A třeba ne... Vůbec nevím, co ta zkratka znamená, ještě jsem neměl žádnou informační schůzku, takže nic nevím :-D Ale jestli se ptáš na kurz finštiny, tak tu si dám jako předmět během semestru.

Havli řekl(a)...

EILC - Erasmus Intensive Language Course. Asi měsíční intenzivní jazykový kurz finštiny před semestrem, každopádně bych to zkusil.