pondělí 7. března 2011

Kuňka kros 2011

Až do včerejška se mi v celé mé tréninkové kariéře úspěšně dařilo vyhýbat se Kuňka krosu, který má pověst nejdrsnějšího závodu hradubické ligy. Dřív se mi vždycky podařilo v pravý čas onemocnět nebo v lepším případě odjet na nějaké soustředění (což je mnohem příjemnější, než někde s teplotou ležet v posteli - pokud tedy tu nemoc nesimilujute :-D ). No ale letos už jsem neodolal.
Protože jsem ale měl den předtím vytrvalost na 130 minut a na neděli v tréninkáči napsáno jen 30 minut tempa, usoudil jsem, že obojí by mi mohlo poskytnout opravdu slušnou výmluvu, abych nemusel běžet nejvyšší kategorii - HE, kde by se můj závodní čas mohl snadno vyšplhat nad 80 minut. Takže jsem se v klidu přihlásil do H, kde jsem očekával, že bych to mohl stlačit i pod hodinu.
Den předtím během vytrvalosti, jejíž nástin si můžete prohlídnout na mapce níže, a která měla něco k 28 kilometrům (překreslil jsem ji dost nahrubo, takže ten kilák navíc by se tam minimálně našel) jsem se navíc opravdu necítil moc dobře, takže jsem nějaký super výkon neočekával. Naštěstí během nedělní cesty na kole na kros se mi podařilo trochu rozhýbat lýtko, které mě od čtvrtka dost nepříjemně táhlo, takže mě během krosu nakonec nemělo limitovat nic jiného, než moje výkonnost.
 

Zobrazit místo Vytrvalost 5/3/11 na větší mapě

No nakonec se mi podařilo se celkem kousnout. Určitě mi taky dost pomohlo to, že jsem většinu odběhl z Hopem, kterému jsem cuknul až v posledním kole. Na druhou stranu on běžel HE, takže si nedělám žádné iluze, že bych na tom byl běžecky líp :-) Dost mi ale utíkal při sebězích z kopců, takže tam musím příště víc tlačit, protože tam mi vždycky utekl celkem dost. Pak jsem ho sice sbíhal, když se šlo do kopce (trénování v Brně má asi nějaké následky), ale rozhodně na tom seběhu musím trochu zapracovat.
Výsledkem bylo první místo v H, kdy jsem dal 6 okruhů (dohromady 14 km) za 56 minut. Sice mě pak neměli rádi, že se kvůli mě neběželo těch koleček jenom pět (dle pravidel Kuňka krosu se konečná vzdálenost odvíjí podle toho, kolik vedoucí závodník za daný čas uběhne kol), ale přiznejme si, že takový Karim, který skončil nějakých pět minut za mnou jako druhý, stejně chodil takové časy, že by se těch šest kol běželo...
Takže celkově spokojennost. Přestože jsem do toho šel z plného tréninku, během kterého jsem se na tenhle kros nijak nešetřil, tak jsem se dokázal kousnout a zaběhnout výsledek, za který se rozhodně nemusím stydět.

2 komentáře:

Shaby řekl(a)...

Máš v těch číslech bordel... 7, 6, 7:) A bylo to 6:)

Michal Jirásek řekl(a)...

:-D Máš pravdu - teď se mi to zrovna rozleželo v hlavě, že jsem se o kolo posunul, tak jsem se přihlásil, že to opravím a koukám, žes byl rychlejší :-D