čtvrtek 10. února 2011

Zase zpátky

Po zhruba deseti dnech nucených změn v tréninku, jsem se minulý týden konečně vrátil k normálnímu běhání. Achilovka je už, zdá se, v pořádku, byť její léčení nebylo moc jednoduché. Tahle nucená "pauza" (opravdu jen v úvozovkách, protože jsem místo běhání jezdil na běžkách nebo rotopedu) mi sice trochu narušila plány zejména co se týče času v rychlosti, ale objemy se mi podařilo bohatě splnit.
I přes tyhle problémy se letošní zimu držím na dost vysokých číslech, takže teď zbývá to jen udržet, a pak nějak šikovně přetavit ve formu, která by nebyla poznamenaná únavou, jako to u mě obvykle na jaře bývá. První závody jsou v podstatě už za pět týdnů a mezitím mě ještě v nejbližší době čekají dvě soustředění. Tak doufám, že se to letos konečně vydaří.

Žádné komentáře: