čtvrtek 17. února 2011

Běžky v Jizerkách

Letos jsem poprvé vyrazil na tradiční slávistickou dospěláckou zimní akci, kterou je běžkování v Jizerských horách s bydlením v Polubném. A přestože to v poslední době v Hradci vypadalo spíš na jaro, než na zimu, sněhu bylo nakonec celkem dost (byť než z neděle na pondělí trochu sněhu nenapadlo, tak se místy jezdilo doslova po ledu).
V závěru čtvrtého cyklu letošního tréninkového roku jsem tak mohl využít skvělé příležitosti k nabrání nějakého toho objemu ještě předtím, než se začnu v nejbližších týdnech víc věnovat tréninku rychlosti. Od soboty jsem ve čtyřech dnech najezdil nějakých 190 km, což je myslím slušná porce (nejkvalitnější byla neděle se 70 kilometry za čtyři hodiny, což dokazuje jak to bylo v Jizerkách rychlé).
Do toho všeho jsem ještě zařadil i lehké běhání, abych z něj úplně nevypadnul, když mě tenhle víkend čeká další soustředění, na kterém budu muset předvést právě i něco z běhání. Sice jsem teď pořád ještě malinko rozlámaný (čtyři dny na běžkách za sebou pro mě nejsou zrovna zvykem), ale jinak se cítím docela dobře, což doufám vydrží i nadále.

1 komentář:

magic of making up řekl(a)...

I use google translate to translate your blog site I must your write is amzing..