sobota 1. ledna 2011

Vítkovice '10/'11

Tradiční závěr roku ve Vítkovicích (mezi Jilemnicí a Horními Mísečkami) se oproti loňskému roku nesl spíše v běžkařských než běžeckých rozměrech. Během šesti dní jsem stihl natrénovat hodně slušnou dávku, tak doufám, že se z únavy a problémů s třísly, které začaly na Silvestra, brzo oklepu.
Sněhu bylo opravdu dost a celkem pravidelně i sněžilo. Konečně jsem taky ozkoušel klasiku a pod zkušeným dohledem (dík) položil i nějaký ten technický základ. Krom běžek, na kterých jsem nakonec zvládl něco přes 160 km, jsem byl i třikrát běhat, za což jsem hodně rád, protože krom novoročního 80minutového proběhnutí jsem si vždycky připadal, jako bych neběhal týdny :-)
Díky Vorlovi jsem se taky po třech letech dostal na sjezdovky a trochu tak potrápil nohy při jízdě na bladech (necelý metr dlouhé lyže), to bylo hodně příjemné odreagování. No a i jinak to taky vesměs stálo za to. Takže teď jen se trochu dát dokupy a začít na tom stavět...

Žádné komentáře: