pátek 28. ledna 2011

Víkendovka a pauza

Jak jsem slíbil, hned jak mám trochu času, tak se vrátím k repre víkendovce. Přináším hlavně mapu z klasiky (pro pobavení jsem na ní i zakreslil postupy), bohužel tu hlavní, ze sprintu v Bratislavě, nemůžu najít - asi jsem ji nechal v Brně na bytě nebo někam zastrčil :-) Zbylé mapy jsou stažené z repre stránek. Kde lze v tomhle článku najít i výsledky a tak.


NOB - už tohle mě celkem dost stálo (že jsem dva roky žádný neběžel ani nezmiňuju :-D), lehké to teda rozhodně nebylo - v prostřední třetině mapy jsem navíc úplně vypadl z mapy...

Můj pochybný výsledek - chyby se možná nezdají tak velké, ale je to patnáctka a i na váhání se dost ztrácelo

Ke zkrácenému longu: Výsledky byly, jak už jsem psal, hodně nic moc - nešlo to ani fyzicky, ani mapově. Příště to chce trochu líp vyladit a na mapu jít v klidu. Na druhou stranu to byl první ostřejší běh na mapě po víc jak čtvrt roce (a po stejné době i na patnátce), tak asi není divu, že jsem tam vyráběl takové hlouposti. A z těch postupů, ve kterých jsem nedělal vyloženě velké chyby, zas tak špatné výsledky taky nejsou (na to, jak se mi špatně běželo). Takže nějak to doufám půjde :-)

První část sobotního odpoledního tréninku - hlavně začátek zelené bažinaté peklo, kde i bílý les byl pekelně zarostlý

Sobotní SIčák - jediný měřený trénink, který se mi aspoň trochu povedl (byť chybek jsem tam taky vyrobil dost)

Mapu z Bratislavy si můžete alespoň prohnout i s postupy u Olafa.
Nějaké zhodnocení mého "výkonu" už bylo v prvním článku, tak se tu nebudu zbytečně opakovat. Prostě to chce ještě na sobě zapracovat. Námětu k přemýšlení už mám zase dost...

Bohužel jsem tenhle týden musel taky trochu upravovat trénink. Už v neděli mě při rozběhávání na sprint bolela celkem dost achilovka (ale zase to nezabalím, když jsem na repre akci, ne?) - naštěstí při závodě už jsem ji necítil, naneštěstí při pondělní mírné už zase celkem jo. Takže jsem až do dneška neběhal a nahrazoval to, čím se dalo - rotopedem, bazénem a běžkami. Dnes jsem to byl zase zkusit a pocitově docela v pohodě, tak uvidím v neděli, až se dostane i na nějaký delší a rychlejší trénink.

Žádné komentáře: