neděle 23. ledna 2011

Repre víkendovka Senica

Tak jsem se vrátil z repre víkendové akce, která se odehrávala v okolí Senice (resp. Šaštína - obojí SVK) se závěrečným závodem v centru Bratislavy. No, moje výkony byly, abych to napsal hezky, hluboko pod mým očekáváním. Fyzicky jsem na tom byl hodně špatně (nějak mi chyběla rychlost) a mapově jsem to taky rozhodně nezachraňoval (což mě mrzí ještě víc). Zvlášť dlouhé postupy mi byly zdatným soupeřem, na krátkých se mi naopak docela dařilo (jediný alespoň malinko slušně odběhnutý trénink SIčák). No a dnešní sprint v historickém centru Bratislavy už byl na mě až moc drsný.
Takže se mi opět úspěšně podařilo utajit výkony, na které (doufám) mám natrénováno, byť to rozhodně nebylo chtěně :-/ Nezbývá, než se z toho oklepat, odnést si poučení, že musím zapracovat zejména na dlouhých postupech na patnáctce, a taky nakopnutí k dalšímu tréninku.

P.S. Mapy a nějaké podrobnější info dodám v půlce týdne, teď mi na to kvůli škole nezbývá ani chvilka času.

Žádné komentáře: