pondělí 27. prosince 2010

ZHL u Harmonie

Trošku opožděně, ale neměl jsem přístup na internet, komentář ke čtvrtému závodu letošní Zimní hradubické ligy, kterým byl opět sprint a který se konal opět v Hradci. Navíc se běželo asi minutu během od baráku, takže mi ani nevadilo, že oproti předchozímu týdnu připadlo trochu víc sněhu (nemusel jsem si krom bundy nikde nic nechávat).

Mapa s postupy
Tentokrát jsem si v sobotu před závodem dal pro změnu 125 minut vytrvalosti (z toho přes 80 minut v celkem hlubokém, ale hlavně namrzlém sněhu, což bylo pekelně vysilující), což ale opět položilo celkem slušný základ. Zase se mi běželo docela dobře, byť únava už byla znát od začátku. Snažil jsem se zejména v prvních dvou třetinách trati, které se odehrávaly na sídlišti, třetinu, která byla v zarostlém bordelu už jsem  trochu vypustil a hlavně dával pozor, abych si něco neudělal. Taky jsem tam pak dostal polovinu z minutové ztráty na zvítězivšího Edu.
Chyb jsem zase moc neudělal, jen nějaké drobné postupové zbytečnosti v částečně vypuštěné poslední třetině, kde bych to při závodě asi šel víc rovně, ale i tak myslím zase spokojennost. I s 5. místem, díky kterému se stále držím na 3. místě průběžného pořadí ZHL.

Žádné komentáře: