neděle 5. prosince 2010

MCVV '10

Další z tradičních krosů začátku nového tréninkového roku za mnou, Malá cena Velké Verandy mi tentokrát přinesla víc radosti než Klokan kros před týdnem. I tuhle neděli se sice běželo na sněhu, ale Veranda mě zastihla v poněkud lepší fomě (byť po tréninkově poměrně náročném týdnu) a konečně se mi podařilo překonat osobák z roku 2006. Rozdíl sice jen 5 sekund, ale za daných podmínek (-7 stupňů, sníh), kdy všichni běhali spíš pomaleji, to byl skvělý výkon.
18:21 mi nakonec stačilo na 7. místo v mužích (a zároveň 7. celkově, takže mě konečně neporazil nikdo z jiné kategorie). Takže opět spokojennost, jsem rád, že se mi po orazu následujícím v závěru loňské sezóny podařilo zase dostat do běžecké fazóny. Tak teď jen aby vydrželo zdraví :-) Protože ty nejdůležitější tréninkové měsíce jsou teprve přede mnou...

Žádné komentáře: