neděle 28. listopadu 2010

Klokan kros '10

Letošní Klokan kros stál po delší době opět za to. Z pátku na sobotu přišel sníh i do Hradce a teploty se konečně podívaly i pod nulu. Podmínky tak konečně už zimní...

Ke konci prvního okruhu - foto: Zuzka

Já jsem chtěl původně atakovat svůj loňský výkon - 41:58 na 11kilometrové trati, ale po sobotní mírné mi bylo jasné, že letos na to ani nebudou podmínky, ani forma. Začal jsem spíš opatrně (ačkoli jsem si na trati spíš říkal, jestli jsem to nepřepálil), v druhém z pěti okruhů mě ale začala bolet záda a měl jsem skoro chuť to zapíchnout. Nicméně dalo se to kousnout a okolo poloviny závodu to nakonec i přešlo. Jenže i když jsem předtím běžel pomaleji, moc sil jsem stejně nenašetřil, a třetí okruh byl pěkně protrápený. V půlce čtvrtého okruhu mě doběhl Zvíře, což mě trochu nakoplo, já ještě našel trochu té dodatečné vůle závodit a na závěr jsem přeci jen přidal, abych se nenechal přeběhnout.

A ke konci třetího... - foto: Zuzka

Čas z toho byl nakonec celkem slušný - 43:28 (tj. o 90 sekund pomaleji) - a zase jsem se trochu víc přiblížil nejlepším, byť tentokrát až z 8. místa. Tak zase za rok...

Žádné komentáře: