středa 17. listopadu 2010

Jak jsem "běžel" kros

Konečně zase medaile (asi po roce :-D )
a asi pátá nebo šestá v mé rozsáhlé sbírce...
Dneska jsme se Zelím a Kamendou vyrazili na závod Brněnského běžeckého poháru do Jehnic. Závodníků se prý nakonec sešlo 800, v mužské, 10,2 km dlouhé trati, nás běželo 296. Na startu jsem se absolutně takticky postavil dozadu (na Kamendovu radu, že to všichni budou od začátku smažit), takže jsem první kopec vyšel skoro pěšky, než jsem se trochu propracoval dopředu. Kamenda už mezitím mizel kdesi za horizontem, Zelího, startujícího jednu řadu přede mnou, jsem předběhl či lépe řečeno předešel až v průběhu kopce.
Na druhou stranu mi fakt, že až skoro do poloviny závodu předbíhám každých dvacet metrů jednoho člověka, dodal trochu psychické energie. Běžecky to nebyl žádný zázrak, včera jsem sice vypustil velkou část úseků na střídačce, ale přesto nebyl úterní běh zrovna odpočinkový. Naštěstí jsem kousek před sebou neustále viděl Karla Fučíka a Danáče, kterých jsem s menším odstupem držel. Postupně se trochu začal přibližovat i Kamenda, který mi pak okolo poloviny závodu náhle zmizel (jak se ukázalo později, byl jedním ze dvou lidí, co to zabalili). Potom jsem ještě předběhl pár lidí (v závěru i Danáče, který ale včera zřejmě pošetřil ještě míň než já) a v závěru si dal na doběhu stahovačku Karla Fučíka, který mi ale o vteřinku odolal.
Celkově jsem tak byl na 19. místě se ztrátou 4:13, což beru za super výsledek. Pokud byste chtěli prohlédnout výsledky, tak mě hledejte pod jménem Jakub Kamenický, protože Kamendovi se podařila jeho sabotážní akce s výměnou čipů, takže místo diskvalifikace je 19. a Zelí místo 108. pozice diskvalifikovaný :-) Prostě bordel...

Zelího to celkem zmohlo (a to ani nevěděl, že ve výsledcích bude disk)

Žádné komentáře: