neděle 17. října 2010

Výchoďák na Bradle

Vybaven vypůjčenou buzolou (děkuji Kubovi) jsem vyrazil na svůj předposlední letošní oblastní závod, tentokrát pořádaný Vrchlabím na Bradle. A ukázalo se, že když mi střelka ukazuje na sever, tak mi to v tom lese i trochu jde :-)
Hned začátek závodu prověřil morálku a trénovanost po konci podzimní sezóny. Sice existovala varianta  to na jedničku oběhnout a nejít těch nějakých 90 výškových metrů napřímo, ale nakonec jsem uvážil, že bych si zas zak moc nepomohl. Pak se trať linula v duchu stoupání-klesání-traverz i dál a až na ty výběhy to bylo celkem příjemné. Kontroly vesměs nezašité, což se na výchoďákách taky cení. Tak jen závěrečná část v hustníkách a ostružinách být nemusela - vlastně z toho mohl být pěkný middle, kdyby se to ještě lehce pokrátilo někde jinde. Postupy totiž byly stejně vesměs rovně pod čarou nebo se vyhýbaly nějakým překážkám.

Mapa s postupy
Celkově z toho vypadlo 4. místo, s necelými 3 minutami ztráty na vítězného Vaskáče a minutou na druhého Edu (a dvěma vteřinami na třetího) - takže spokojenost. V lese se mi běželo celkem pěkně jak fyzicky, tak mapově. A navíc přes ranní pochmurné počasí nakonec v lese ani nepršelo.

Žádné komentáře: