neděle 10. října 2010

Jak se mi rozbila buzola

Včerejší výchoďák stál teda za to. Jednak jsem byl po páteční tělocvičně notně rozlámaný a jednak se mi pokazila buzola. Zespodu střelky se uvolnil magnetek, takže mi v jednu chvíli ukazovala na západ, pak třeba na jih a jednou jen kousek od severu. Výsledkem toho pak bylo pár naprosto zbytečných chyb (než jsem pochopil, že tentokrát opravdu není chyba ve mně), které mě stály slušný výsledek s minimální ztrátou na nejlepší. No, z toho plyne ponaučení - na buzolu se nedá vždy spolehnout :-) Srandu z téhle události, která by třeba na posledních závodech - družstvech - asi tak vtipná nebyla, mi kazí jen fakt, že nová Silva Jet nestojí zrovna pár korun...
Mapa s postupy - zejména vydařené jsou "buzolové" postupy 17 a hlavně 18 ("tady to je nějaké zarostlé, mrknu na buzolu, ať se neodchýlím - jejda, fakt jdu asi blbě" - no nešel jsem) - jen na těchle dvou nějaké 4 minuty, k tomu pak pár myšek v průběhu (odkaz na celou mapu tady)

3 komentáře:

Shaby řekl(a)...

Ty jo, chlape, vždyť ti včera celej den svítilo krásně slunce, tak na co buzola?:-D

Anonymní řekl(a)...

Havli to Shaby: No jasný, a taky ještě rostly lišejníky. Bych tě chtěl vidět, jak to valíš podle Slunce :D

Michal Jirásek řekl(a)...

S těmi lišejníky to tam nebylo moc slavné... byt bažinatá oblast to tak trochu byl :-D