neděle 12. září 2010

Nice jog, lad

Další celkem vydařený víkend - už si začínám pomalu myslet, že tohle nebude tak docela náhoda. V lese se mi běhá dobře, občas se to sice zadrhne, ale jinak se teď při závodě pohybuji asi mnohem plynuleji a rychleji než kdy předtím. O to víc je pak, jako dneska, oproti jaru cítit, že na klasiky v chlapech ještě nemám naběháno dost kilometrů. Protože byť jsem šel o dva kiláky kratší áčka, tak mi v závěru dost docházelo. Na příští týden a mistrovství na klasice si tak nedělám žádné finálové (nemyslím kvalifikační) naděje na extra umístění, ale kdo ví, třeba mi to sedne. Cílem tak bude spíš potvrdit závodní pohodu i formu a trochu ještě potrápit nejmenované adepty na první družstvo.
Jo a abych vlastně uvedl, proč jsem mimojiné tak spokojenný, tak krom vlastního výkonu, jsem byl úspěšný i umístěním a to na middlu 1. a na klasice 6. - obojí samozřejmě v H21A. Tak snad z toho konečně kápnou nějaké pořádné body do rankingu, abych v téhle kategorii nemusel běhat i napřesrok.

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Jižánku, napiš mi mail. At Ti muzu poslat, co jsem psala:D
Seveřanka