pátek 17. září 2010

Mistrovství na klasice

Zítra mě čeká mistrovství na klasice. Pro změnu budu zase šlapat trávu (potřetí ze čtyř podzimních intervalových závodů), tak snad jí (a hlavně podobných vychytávek) moc nebude. Cíl na zítra je nicméně jasný - jít co nejvíc na pohodu, nedělat zbytečné chyby a ukázat co mám natrénováno. A zlepšit kvalifikační skupinu z mistrovství na krátké (takové písmeno snad ani klávesnice nemá). Pokud zaběhnu kvalitně, tak šance na postup tam jistá je, ale vše se musí odvíjet z předchozího a byl by to hodně velký úspěch.
Vzhledem k tomu, že díky zveřejnění startovních listin včetně kvalifikačních skupin vím s kým poběžím, tak mě ani nečeká ta nejdrsnější skupina, tak aspoň v tom mám celkem štěstí. A neběžím v Jen doufám, že jim ulítlo převýšení, protože pokud bychom skutečně měli o 65-85 m víc stoupání než ostatní skupiny (rozdíl proti jedné víc než 20%), tak bych skutečně začal pochybovat o zdravém rozumu stavitele. Ale snad tomu tak není a je to jen překlep. Uvidíme zítra a snad se mě podzimní forma bude držet i nadále...

Žádné komentáře: