neděle 5. září 2010

Drsný víkend

Tenhle víkend mě totálně odrovnal. Po dlouhé době jsem zase v lese nechal všechno, na co jsem měl natrénováno. Však z toho vypadly dva skvělé výsledky - 4. místo v takticky odběhlém sprintu v H21A v Janských Lázních (opravdu to bylo moc dlouhé - jinak, jak jsem říkal po doběhu - nejtěžší český sprint, co jsem kdy běžel - jak mapově, tak fyzicky; moc se mi to ale celkově líbilo). Odpoledne jsem pak  na štafetách na druhém úseku po úvodních zbytečných mapových zaváháních stihl zachytit čelní skupiny pronásledující první dvojici a na můj vkus jsem se v ní až moc často dostával do vedení. Doběhl jsem tak s ne moc velkou ztrátou za vedoucími štafetami.
Neděle byla bohužel přesný opak, přes noc jsem nenaspal víc než tři hodiny, protože jsem prostě nějak nemohl usnout. Takže už na jedničku jsem byl pěkně zadřený, protože předchozí náročný den prostě vyžadoval trochu větší zregenerování sil. Výraznější chybu jsem udělal až v závěru, jinak to bohužel bylo na tom běhu. No ale nedá se nic dělat, teď je potřeba se z toho oklepat a příští týden zase všem ukázat, na co mám letos natrénováno. A ostatně, o tomhle víkendu to dopadlo dva ku jedné ve prospěch výkonů, se kterými jsem hodně spokojený.

P.S. Mapy a nějaký případný podrobnější komentář v nejbližších dnech.

Žádné komentáře: