pátek 3. září 2010

Český pohár v běhu do vrchu

Když se koukám na parametry tratí všech tří závodů tohohle víkendu, tak mě trochu hlodají výčitky, že jsem asi trochu podcenil přípravu v Hradci na Rozárce (pro neznalé asi nejprudší kopec v Hradci). Ne, teď už vážně. Jsem zvědavý, jak se mužské kategorie ve sprintu vejdou do 15 minut vítěze. Snad jedině, když to nebude stavěné na moc velké obíhačky. Jinak to vypadá na další v řadě českých sprintů, které se neběhají okolo 15 minut a méně, ale v nejlepším 15 minut a více. Přitom ve světě je to naopak.
Štafety už samozřejmě poskytují víc prostoru pro vlastní invenci, ale i tak to bude asi pěkná zabíračka. Vsadím se, že se to pěkně roztrhá. Což samozřejmě není na škodu, byť já mám raději trochu kontaktnější závody. No ale třeba se mýlím a bude to úplně jinak...
Běžecká forma je, na výjezdu se mi celkem dařilo, jen jsem tam zřejmě při půl hodině čekání na bus trochu nastydl :-/ Ale snad to bude zítra v pohodě, abych mohl podat co nejlepší výkon.

Žádné komentáře: