neděle 8. srpna 2010

Pětidenní

Druhé prázdninové závody za mnou - a místo závrtů tentokrát (zejména) skály. Co se týče mých výkonů, tak to bylo tak půl na půl - v úvodních etapách jsem chodil celkem bez chyb, v těch následujících jsem jich pár vyrobil. Nicméně běžecky i mapově to nevypadalo špatně, takže v tomhle ohledu je (zatím neoficiální) 9. místo v mužské elitě celkem slušným výkonem vzhledem k tomu, že jsem jel na závody z celkem slušného tréninkového zápřahu.
Jinak to ale byly závody trochu rozporuplné, organizace skřípala, ale myslím, že se to přežít dalo. Taky dva dny celkem slušně pršelo, takže nálada občas nebyla zrovna závodní (spíš dávat si pozor, abych si něco neudělal - což se mi dneska přeci jen na poslední etapě nepovedlo, když jsem to napral kolenem do kamene, ale snad nic vážného). O dalších zážitcích (třeba o dnešní bahenní koupeli v "potoku" a podobně) někdy příště i s nakreslenými postupy, teď už na mě jde trochu únava a navíc dávají v televizi přenos ze sprintu na WOC v Norsku.

Žádné komentáře: